fbpx

KUNJUNGAN HORMAT BERSAMA YAYASAN FOOD BANK MALAYSIA

KDMRS Muslim

KUNJUNGAN HORMAT BERSAMA YAYASAN FOOD BANK MALAYSIA

41 41 people viewed this event.

KUNJUNGAN HORMAT BERSAMA YAYASAN FOOD BANK MALAYSIA MEMBANTU PIHAK KDMRS MUSLIM MEMBERIKAN BAKUL MAKANAN DI SABAH

6 Disember 2023 | Rabu

Pada hari Rabu yang penuh berkat, KDMRS Muslim dengan sukacitanya mengumumkan kerjasama terbaru kami dengan Yayasan Food Bank Malaysia. Dalam usaha untuk memberikan bantuan kepada masyarakat yang memerlukan, kami telah menjalin kerjasama dengan yayasan yang terkemuka ini untuk menyediakan bakul makanan kepada mereka yang memerlukan di pedalaman Sabah.

Pada pertemuan yang penuh keberkatan itu, kami telah berbincang dan bersepakat untuk menyusun strategi dan program yang akan membantu masyarakat setempat. Yayasan Food Bank Malaysia dengan tulus hati bersetuju untuk bersama-sama bekerjasama dengan KDMRS Muslim dalam usaha ini.

Setelah selesainya pembicaraan, kami ingin mengucapkan terima kasih kepada pihak Yayasan Food Bank Malaysia atas kerjasama mereka dan juga kepada semua yang telah menyokong dan menyumbang. Sumbangan anda adalah sinar harapan bagi mereka yang memerlukan, dan kami yakin Allah SWT akan membalasnya dengan sebaik-baik ganjaran.

Dengan kerjasama ini, kami berharap dapat membantu meringankan beban masyarakat di pedalaman Sabah dan memberikan sokongan yang berterusan. Teruskan menyokong usaha kami dalam mewujudkan impak positif dalam komuniti kita.

Terima kasih atas sokongan anda yang berterusan.

To register for this event email your details to dakwah@kdmrsmuslim.com

Register using webmail: Gmail / AOL / Yahoo / Outlook

 

Tarikh dan Masa

06/12/2023 @ 12:00 AM to
06/12/2023 @ 11:30 PM
 

Lokasi

Yayasan Food Bank Malaysia, Kajang, Selangor
 

Jenis Aktiviti

 

Cawangan

Share With Friends